Sura uppstötningar...

...Efter något som kändes som en och en halv evighet gick grannjävlarna tillslut ut på krogen utan att jag behövde stjäla deras singstar-mikrofoner eller något annat smart.

Jag känner mig tröttare ikväll än jag gjort på länge. Men det kanske är så när man börjar bli så gammal som jag?
23 år gammal och om ett knappt halvår och redan ena foten i graven. Öppningsoddsen kunde varit bättre. Det är fan inte lätt att åldras med grace.

Nej, nu ska jag gå och äta katrinplommon och svära över senaste Let's Dance eller nå't...



Såhär ser framtiden ut för mig. Det är bara att ta det med ett leende på läpparna.
ADJÖ!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0