Say hello to my little friend...

För att citera en av världens kanske bästa gangsterfilmer. Detta gör jag för att visa er en bild av min och älsklings lilla gremlin: Spiken.

Han är verkligen världens mysigaste hund och jag vet inte hur många gånger jag tackat sambon för att hon tog hem honom en gång i höstas.

Spiken är egentligen inte min och hennes utan tillhör hennes morfar, men för att göra en lång historia så kort som möjligt så kan vi säga att han "bor hos oss på obestämd tid" och när vi lämnar den här gudsförgätna hålan och flyttar till Örebro i sommar kommer han att följa med oss.

Jag är bara glad över att ha honom som kompis.

Mina damer och herrar! Jag ger er världens åttonde underverk! Den fantastiska Spiken!

Här, kära vänner, ser ni världens åttånde underverk. Min trogna och alldeles speciella kamrat som hjälper mig att klara av min tuffa vardag.    Mina damer och herrar! Jag ger er min hund Spiken!

Han är helt perfekt och kommer att fortsätta vara världens gulligaste sålänge man inte tvättar honom eller matar honom efter midnatt.

Kommentarer
Postat av: Dog News

Jag kan förstå att du tycker han är världens mysigaste, han ser jättego ut! Krama honom från mig

2009-01-14 @ 08:33:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0