Sådär ja...

...Nu ser sidan åtminstone inte fördjävligt ut längre, men det kommer nog ta ett tag innan jag är helt nöjd.

Jag är sådär lagom seg just nu; Älskling pysslar med sin blogg och jag ligger och pular med min.

ligger


Egentligen skulle jag ha velat gå ut mer idag och gjort mer saker istället för att bara sitta hemma på min stora rumpa och bli tjock, men det blev inte så. Hela dagen har gått åt till alla de där triviala sakerna som man oftast inte tar sig tid till. Jag rättade till bloggen, satt och slösurfade och kollade på film, så det har varit en riktigt slapp dag med andra ord.

Just nu ligger jag och funderar på om jag borde logga in mig på msn eller inte, trots att jag redan vet att jag kommer att göra det.

Ja, ja...

Kommer jag på något intressant att skriva så kommer det upp här lite senare, annars får jag önska dig en fortsatt trevlig afton och tacka för att du läste mitt inlägg.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0