Pigg och glad...

...Eller glad i alla fall.

Idag ska jag träffa släkten så om tre timmar ska jag, mor och syster sätta oss på tåget till STHLM. Om jag bara får tillbaka min mp3-spelare av Älskling så kan nog resan bli en relativt behaglig upplevelse.

Jag vaknade vid fem i morse och kunde inte somna om igen men i övrigt har jag egentligen inga efterverkningar från gårdagens eskapader mer än att jag i skrivande stund inte hunnit duscha eller borstat tänderna ännu.

Nu är det dags för frukost!
Mmm... Kaffe!


Det är förresten samma kaffedrickarbild som igår; jag menar det är ju inte mycket mer än koppen som skiljer idag...


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0