Jihde, Pihlblad, Pontiak, Antonsson och Marklund...

Jag kom att tänka på en sak när jag såg Anders Pihlblad när han intervjuade barnboks och sagoförfattaren Liza Marklund igår och det var frisyren. Hans åttiotaligt fula emohår. Ja, du får se själv och bilda din egen uppfattning.

Lika som bär?


Jag ser vissa likheter, gör du?

Det jag bävar för är att han skapar en ny trend på samma sätt som Peter Jihde gjorde med sin lökfris - 2008 års superfrilla bland snorungar och wannabe's:

Peter

Ja, som sagt, du får själv avgöra...

En som hoppas och hoppas och hoppas är nog Pontiak Johanzon som själv har goda erfarenheter av Åttiotalet.

Pontiak
Anna-Maria, vart tog du vägen?

Nu till kriget mellan Liza Marklund och Monika Antonsson som jag och alla andra bloggare i Sveriges avlånga land skrev om igår.

Monika Antonsson blev i morse intervjuad av tv4 och hon vidhåller att hon själv inte ska be om ursäkt för det karaktärsmord som hon, enligt Marklund, gör på Mia Eriksson (huvudkaraktären i sagoboken Gömda) utan att det är Marklund som ska be om ursäkt.

Här har du bilder på de två kombattanterna:

Monika Antonsson
Såhär ser Monika Antonsson ut.

Marklund i sina sexy brills
Och det här är Liza Marklund och hennes sexy-brills.

Vi får helt enkelt vänta med spänning på nästa utspel i detta mediedrev.


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0