Om att döpa sitt barn till Adolf Hitler...

Jag måste bara fråga mig själv och alla andra ute i bloggosfären: hur kan man vara så tappad att man döper sina barn till Adolf Hitler och Joycelynn Aryan Nation? Ska man få göra så mot sina barn?

Visst, jag erkänner att jag drog på smilbandet både en och två gånger när jag läste vad pojken hette, men sen tänkte jag på vilket liv han kommer få under sin uppväxt och hur han kommer känna om 10 år när han går i högstadiet och är allmän paria förrutom för nazigänget på skolan...

Länk till artikeln jag syftar på finner ni här:


Adolf Hitler, 3, omhändertogs


Kommentarer
Postat av: fia

Den tanken slog mej här om dagen också, stackars barn! Fatta när man på historielektionerna pratar om den elaka hitler som dödade allt och alla levande, haha, stackarn :P

2009-01-15 @ 17:12:00
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0