Oh, what a little slow-fox I am...

...Dagens svengelska ord får bli slöfock som egentligen inte skrevs som i min rubrik om man inte har dålig humor som jag, men eftersom du är här igen trots alla andra dumma inlägg jag gjort antar jag att du, precis som jag, begåvats med den dååååliga humornerven.

Naturligtvis läste jag inte ut Le Clézios bok Öken förrän jag kom hem, så Kickan får läsa något annat den närmsta tiden. Däremot lånade hon mig sitt exemplar av Afrikanen som jag redan kastade mig över i sängen inatt.

Jag har bestämt mig för att försöka tappa julhullet som jag lagt på mig så nu tänkte jag vara tråkig och gå till gymet och inte blogga på flera timmar...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0