Nej, jag kan inte heller sova... Och min sambo kommer döda mig!

...Finns det inte någon annan i Norrköping eller i Örebro som har samma problem?

Jag kan inte somna så jag har tagit sömntabletter för att kunna göra det och när jag inte lyckas somna in slutar det med att jag sitter uppe hela natten och flöddrar om jag inte tar fler tabletter,

Ikväll har jag smugit i mig en liten jävel och så har jag tagit en tablett till vilket brukar funka när det väl behövs och i morgon kommer jag bli avlivad av min Älskling när hon läser det här...

@Äslkling: Du tog mig en dålig gång den gången du tog mig senast.

De få gånger jag behöver så brukar det faktiskt funka.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0