Konsten att rasta en hund, kaffe och bråttom.

Godmorgorn, kära läsare!

Ni som hängt med från igår är ju medvetna om när jag gick och la mig i natt, ni andra kan kolla på när meddelandet innan det här skickades - så länge har jag sovit.

Jag vaknade för en halvtimme sen av mitt alarm för jag och Spiken var tvugna att kissa lite. Jag hade så bråttom att jag tillochmed lät honom kissa vid en skola där det finns en skylt om att man inte får rasta sina hundar där. Det fanns en bild på en hund som var överstruken.



Jag tror inte att man fick kissa där men det hindrade inte Spiken från att göra det. Har man bråttom så har man.

Nu bär det iväg till advokaten så fort kaffet är slut i min frukostkopp.
Big dag idag.



Koppen köpte jag på Indiska för en herrans massa år sen om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: Dog News

Fattar inte alla dessa hundskyltar, hunden kan inte läsa och den förstår inte heller bilderna med förbudL

2009-01-14 @ 15:16:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171
Postat av: Älskling

Tss, JAG fick skicka upp dig ur sängen, för du hade minsann stängt av ditt alarm. Som vanligt. Jävla bebis!



<3

2009-01-14 @ 16:35:28

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0