Hem ljuva hem!

Du kan ju gissa var jag är nu. ;-)

Älskling ligger visst och sover här bredvid mig så jag får väl passa på att låna hennes dator nu när hon inte använder den så att jag kan blogga lite längre och inte behöver mms:a in det till bloggen, även om det är roligt att fota saker.

Det har varit trevligt att träffa släkt idag. Intensivt men trevligt och det är väl så det ska vara?

Mina morbröder
är det alltid skoj att träffa, mama och 'lil 'sis med, mormor, moster, Kickan, ja, till och med mina små busiga kusiner var det kul att få se . Och sen kommer ju alla mysiga "ingiftingar" eller vad man nu ska kalla dem. Jag syftar alltså på de som dragits in i släkterna Hallberg och Dahlgren utan att ha någon annan biologisk anknytning till släkterna mer än attraktion. De är för söta.

Mormors lilla gubbe har ju funnits med i bilden i ett par år nu, likaså min mosters sambo, men nu har vi även begåvats med min morbrors nya dam - ett trevligt litet stjärnskott vid namn Ellen. Hon är faktiskt både trevlig och rolig. Och sen följer hon även min blogg, så trots att vi bara setts ett par gånger vet jag att hon har bra smak. "Top notch!" helt enkelt, för att citera en känd svensk komiker.

Alla var vi församlade hos släktens nestor, kanske mer känd som Kickan och åt och drack som vi brukar göra en gång om året och det var jättetrevligt - även om jag nästan somnade mer än en gång idag, antagligen en följd av gårdagens alkoholintag.

Jag ska mms:a upp ett par blogginlägg som jag inte hunnit publicera än ifrån middagen lite senare ikväll, eller eventuellt i morgon så att du får lite mer roligheter att gotta dig i, men nu ska jag vila mig lite...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0