Vem vill bli pensionär..?

Jag har än en gång spenderat en fredag i soffan med Älskling, tittat på Let's Dance, ätit fisk och potatis och avhållt mig från alkohol. Jag har dock funderingar på att ta mig en liten wirrepinne eftersom jag lyckats få ett till MVG, den här gången i Religionskunskap A. Nu har jag gjort klart alla mina kurser på komvux och på måndag har jag tid hos SYO:n för att sätta ihop mitt slutbetyg.


Min dikt har jag döpt till "Nu är grundskolan slut"

Jag blev så glad och inspirerad att jag skrev en liten dikt som jag är speciellt stolt över. Jag har valt att kalla den för "Nu är grundskolan slut", vilket dock är en sanning med modifikation. Om jag vill så får jag göra klart både Engelska och Svenska C, men de kommer inte att läggas till i mitt slutbetyg så gör jag det är det enbart för mitt eget höga nöjes skull. Här är i alla fall min fina dikt "Nu är grundskolan slut" som jag hoppas att du kommer tycka om:


Nu är grundskolan slut (av Anders Hallberg)

Nu är grundskolan slut,
och betygen trillar ut,
jag släpper ut ett glädjetjut,
som låter TUT, TUT, TUT!

Visst var den fin?

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0