Uppryckning...

...Nu är det dags för mig att rycka upp mig och bli lite bättre på mitt bloggande igen. Jag har tyvärr erfarit att det räcker med att vara matförgiftad och att ligga utslagen i två dygn för att tappa besökare på bloggen lika fort som folk skulle lämna biosalongen om någon slängde in Fucking Åmål eller Titanic i projektorn idag år 2009. Nu är det dags att vara lite mer konsekvent med inläggen igen så att du kommer tillbaka oftare och stannar lite längre.

Jag känner mig besviken på dig!

Vart har du tagit vägen förresten? Varför har du svikit mig? Och för vilka då? Jag menar, bloggträsket där ute är fan inte vackert och jag är ändå rätt duktig på att skriva till skillnad från många andra. Jag har i och för sig skrivit lite för många "idag-var-jag-ute-och-rastade-hunden-och-slaskade-runt-i-naturen"-inlägg men är det skäl nog för att svika mig? Jag tycker inte det. Jag är besviken och du vet att du borde skämmas.

Nej, nu är det dags att sätta ner foten och berätta att jag inte kan acceptera detta beteende. Det är under all kritik och det vet du. Dagens bakläxa till dig får bli att du länkar till min sida till minst en av dina msn-kontakter. Annars jääääääävlar!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0