Stressigt...

...Ja, inte är det lajbans att gå i väntans tider...

Jag väntar med spänning på att de ska svara mig ifrån jobbet jag sökte i förra veckan men väntandet tär faktiskt lite på en. Det är som när man stod på gympasalsgolvet och väntade på att bli vald när det var dags att välja lag till spökboll. Två klasskompisar som stod och turades om att välja en efter en till sina lag. "Bara jag inte blir vald sist..." var tanken som cirkulerade i huvudet som ett slags mantra. "Bara jag inte blir vald sist..."

Det är lite så jag känner nu med när det enda jag kan göra är att vänta på att min mobil ska ringa. Men ordspråket säger att tålamod är en dygd.

Bara jag inte blir vald sist...

Kommentarer
Postat av: Hannes

Jag känner igen den känslan..

Men om de hör av sig kan man ju hoppas att det är med beskedet att du har fått ett jobb. Då spelar det väl ingen roll när du blev vald :D

2009-02-02 @ 20:03:35
URL: http://exagitate.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0