Jag satte mig på mina glasögon...

...Är det inte otroligt vilken stor häck jag måste ha?

Jag satte mig just på mina glasögon utan att märka det förrän jag reste på mig så nu är de helt sneda. Jag är faktiskt inte säker på att det går att rätta till tyvärr.

Jag hade i och för sig tänkt att byta upp mig någon gång i år, men ändå; det känns ju inte helt lägligt att göra det nu när vår ekonomi är som svagast heller...

Ja, ja. Det är väl sånt som händer... Jag såg i alla fall en annons i tidningen idag om en optiker som säljer tre par glasögon men bara tar betalt för det dyraste paret. 3 för 1 låter som en hyfsad deal - två par vanliga och ett par slipade solbrillor får det bli. Ska bara kolla hur det blir på avbetalningsfronten, men det borde inte vara någon fara.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0