Jag måste röra på min tjocka mage...

...Februari har varit en värdelös månad träningsmässigt sett. Jag har inte rört mig alls så mycket som jag velat utan istället suttit hemma och degat framför min fina macbook, ett nöje så gott som något. Problemet är bara att det faktiskt kostar mig 320 pix i månaden att ha ett träningskort oavsett om jag går och tränar eller inte. Därför säger jag som Obama: "It's time for a change!".

Tidigare har jag ju faktiskt varit ganska duktig på att komma iväg till gymet men februari har varit helt död på den här fronten, både för Älskling och mig. Personligen skyller jag allt på min käre vän El Maco som för närvarande befinner sig i Sevilla den jäveln. Vi var ju träningsbuddies och vi peppade varandra att gå och gick tillsammans varje vecka. Om du frågar mig så är min personliga åsikt att det är jävligt skönt att ha en träningsbuddy som kan stötta och peppa en och som man kan tävla mot så att man utvecklas mer och fortare än vad man gör på egen hand. Det är åtminstone min erfarenhet. Därav känner jag mig föranledd att kasta ut denna fråga i cyberspace:

Vill du bli min träningsbuddy?


Har du eller planerar du att skaffa gymkort på badhuset? 


Hör av dig till [email protected]!


Det börjar bli ensamt utan dig, Macchiato. Kom hem nu!

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Robban har kort på Nautilus ju...

2009-02-22 @ 20:47:05
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/
Postat av: Björn Leo

www.systemasweden.se

2009-02-24 @ 11:36:31
URL: http://bjornleo.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0