Jag måste fixa lite besökare till den här bloggen...

...Jag måste se till att vara mer konsekvent i mitt utdelande av bloggadressen tror jag. Folk lär väl i och för sig vara lite småtrötta på allt spammande på Facebook nu antar jag men det skiter jag i så jag fortsätter med det. ;-)

Men allvarligt. Jag måste se till att generera lite fler klick på sidan så jag kanske måste vara lite mer konsekvent i mitt bloggande också?

Kanske ännu mer aktiv än jag redan är, men hur skulle det se ut?

Jag sitter ju redan med bloggen så fort jag har en ledig stund så hur skulle det gå att vara ännu mer aktiv än jag redan är? Jag tror jag har utvecklat något slags beroende. Jag känner ett behov av att blogga varje dag. Är det fler som gör det?

Just nu sitter jag och klickar på olika sidor för att de ska klicka tillbaka till mig (hur patetiskt är inte det då?) och hoppas att jag på så sätt ska lyckas att generera lite fler besökare än de stadiga 20 pers jag har i dagsläget. En av sidorna som kommer upp spelar upp en massa störande ljud då och då så Älskling hoppar till där hon sitter bredvid mig.

Snart dags att sova dock.

Ännu ett tråkigt inlägg med bara en massa text.

Kommentarer
Postat av: uFo.

Tror inte det är kvantiteten på dina inlägg som är problemet.



Mer, varför skulle jag läsa din blog?

Svara på det. Och du kommer generera besökare. Har du inget som är "intressant" så varför skulle man besöka den?



Ocgh varför är alla så jävla kåta på att dom skall ha massa med besökare, och massa med kommentarer..



Jag bloggar för mig själv.. Sen att jag råkar ha besökare är bara ett plus.



Du måste börjar blogga med rätt inställning,. Gör om, gör rätt.

2009-02-03 @ 15:58:24
URL: http://zakenaio.blogspot.com
Postat av: Anders

Att motivera dig till att läsa min blogg har jag ju redan lyckats med. ;-)



Men anledningen till att folk borde läsa min blogg är för att jag bland mina vardagsbetraktelser då och då har någonting intressant att säga. Jag levererar texter och bjuder på mig själv i stor utsträckning.



Dessutom bjussar jag på roliga youtube-klipp, både mina egna och andras, vilket åtminstone jag uppskattar när jag besöker en blogg.



Du måste sluta vara så negativ när du kommenterar folks inlägg. Gör om, gör rätt. ^^

2009-02-03 @ 16:03:16
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: uFo

Ahaaa.



Du har icke motiverat mig att läsa din blog, jag följer den via RSS, som med alla andra jag känner.



Det går mer eller mindre per automatik.



MEN.



Du kan måhända ha ngt intressant att säga. Det kommer jag inte ta i från dig. Och bjudandet på sig själv. Sure. If it makes you happy =)



Och jo. youtube-klippen är tyvärr lite utav ondo -gick igenom min egna och såg hur mkt jag "räddar" via youtube-klipp-.



Men jag är inte negativ. Jag gav kritik. Och kommer inte göra om det.

2009-02-03 @ 18:43:35
URL: http://zakenaio.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0