Det enda som är bra med att vara ledig...

...Är att man kan lata sig. Idag har jag slappat hela dagen medan Älskling var på jobbet. Eller nästan i alla fall för jag har i och för sig tagit mig an disken som hon lämnat åt sitt öde i över en vecka också och städat badrummet som jag kräktes ner när jag var sjuk häromdagen. Så lite duktig har jag allt varit ändå. Just det! Jag dammsög hela lägenheten också.

I morgon tänkte jag fortsätta med mitt duktigstreak när jag ändå kommit igång, så då tänkte jag moppa lägenheten med klorin om jag hinner det innan Älskling kommer hem. Så duktig är jag. Hur mycket har du städat i veckan?


Har du gjort något produktivt idag eller har du bara latat dig?


Kommentarer
Postat av: Madde

Det där låter inte som att du latat dig hela dagen! :) Själv har man repat teater hela dagen lång. Så nu är man helt slut! Är inte det produktivt?

2009-02-28 @ 22:41:30
URL: http://evamadelene.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0