Dagens...

Dagens humör: Jodå!
Dagens borde: Träna, men Anders är för lat för det  .
Dagens frisyr: Snaggad?
Dagens klädsel: Grå byxor, svarta strumpor, gul tröja och glasögon.
Dagens planer: Att ta med mamma till gymet, och så blev det också.
Dagens materiella vill ha: Ett nytt jobb.
Dagens fundering: När ska jag få ändan ur vagnen och bekräfta mitt medlemskap på studera.nu?
Dagens beroende: Älskling.
Dagens tråkigaste: Det gamla jobbet som jag skrivit om i tidigare inlägg.
Dagens personer: Josef K..
Dagens irritation: Sättet jag behandlas på av det gamla jobbet. Riktigt illa faktiskt.
Dagens låt: Blitzkreig Bop - The Ramones

Jag snodde den här på nån fjortisblogg men jag tyckte att den var lite skoj. Du får också sno den om du vill.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0