-Har de inte tandpetare i Kina?

...Nu har han åkt.

För två timmar sen var jag nere på stationen och vinkade av min bäste vän Kines-Alex så det här inlägget tillängnar jag honom. Du som inte är Kines-Alex kan sluta läsa nu om du vill.


Ha det så bra i Kinesien, din jävel!


Jag kommer att sakna våra promenader och att ha någon att ringa till mitt i natten för att bara snacka skit men det tror jag att du också kommer att göra. Så fort du får ditt förbannade internet så hoppas jag att du sätter dig ned och bestämmer vilka internet-tider vi ska ha så vi kan snacka på Skype och Msn. Klappa Guo Rong från mig, gratulera henne på födelsedagen och lova att ni inte äter fler hundar nu. De ska man klappa, inte stoppa i magen. Lycka till på resan och kom hem så snart du kan. Det kommer att vara tomt här utan dig - du är ju min bäste vän och det vet du!

Själv kommer jag att vara fast i Norrköping - Sveriges rövhål tills i höst då jag och Älskling flyttar till Örebro som är Sveriges lårkaka.

Kommentarer
Postat av: Makrill

Haha vilken rolig blogg du har :D

2009-02-25 @ 12:56:21
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, snagga bort kan jag göra - frågan är hur jag får tillbaks skiten sen? ;-)



Slumdog is the shit! :) Kul att se hur oscarsgalan invaderades av dansande indier :-)

2009-02-25 @ 14:31:48
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Makrill

Haha Ohh yes :P

2009-02-25 @ 18:44:54
URL: http://makrills.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0