Stressigt i vardagen...

...Uppsatsskrivandet som går som det går, disken som måste diskas, tvätten som måste tvättas och hundarna som måste rastas – många är de saker som gör mig stressad för tillfället.

Idag satt vi med uppsatsen från ≈11:00 till ≈19:00 det vill säga ungefär åtta (ÅTTA) timmar utan att komma fram till någonting alls. Det hade fan ta mig varit mer givande att titta på 2girls1cup i åtta timmar än att bara sitta och vara icke-produktiva.

Begravningen som jag
ska på på onsdag kan läggas till stresslistan också. Jag vet inte ens om jag kan få ledigt från skolan, jag kommer missa min läkartid som jag haft inbokad sen flera veckor och de 300 kronor jag hade på sparkontot kommer att vara ett minne blott inom kort. Och jag kommer en gång för alla vara tvungen att erkänna för mig själv att gammelfarmor inte är med oss längre.

Kommentarer
Postat av: Fagel

Hej hej,



Det låter som att du går igenom en tung period nu och det är aldrig roligt. Men kom ihåg att idag är morgondagen vi oroade oss för igår. Saker och ting har ett lustigt sätt att alltid lösa sig på.



Jag håller tummarna för dig vännen.

2009-12-17 @ 17:25:51
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0