Svininfluensa(?) dag 2...

...Jag börjar mer och mer tro att det är svininfluensa jag och Älskling har drabbats av. Visserligen har jag väl då och då haft milda slängar till hypokondriska tendenser samlar man de enskilda incidierna kan det inte peka på något annat.

Jag har mått rent ut sagt fördjävligt sen igår; jag kräktes när jag kom hem från kvällens sista hundpromenad och blev tvingad att ligga i sängen resten av kvällen och inte kunna sova på grund av min värkande hals, mina hostningar och min snörvliga näsa.

Idag har sjukdomen
slagit till på en ny nivå; jag har varit extremt trött hela dagen och naturligtvis inte rört mig ur sängen mer än för att gå på toa och för att göra en macka och lite frukostkaffe, jag är skitvarm och det känns som om jag ska smälta bort här när jag bara ligger och fiser typ. Ont i huvudet har jag också.

Det här är verkligen värdelöst!


Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0