Om pikar i ett i övrigt ganska tråkigt inlägg...

...Jag får pikar om att min blogg är trist just nu, men jag har inte haft nån ork att ta mig tid just nu. Det är många tankar som cirkulerar i huvudet inför flytten och även om mycket annat inte heller blir gjort så uteblir inspirationen. Det kan helt enkelt vara så att jag är för stressad och har för mycket i huvudet.

När jag väl flyttat lovar jag att en ny epok i Anders bloggande ska ta vid och att mina inlägg ska handla om annat än hur jag annonserar ut gamla komvuxböcker. Just nu får du däremot hålla tillgodo med det lilla jag orkar klämma ur mig, Jenny.

Kommentarer
Postat av: Jonesy

Vilken tur att min blogg är rolig då :P Då har ju iaf du något att läsa mellan varven! (Självgod? Neeej då ;P)

2009-08-11 @ 22:18:51
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Fagel

Vi finns här när orken kommer tillbaka. :) Lycka till med allt du har på gång nu.

2009-08-12 @ 08:03:42
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0