Tur att man har djur...

...Älskling och jag vet i alla fall inte hur vi skulle klara oss utan. Jag tror inte att vi skulle må lika bra om vi inte hade våra fyrbenta krabater här i hemmet. Vi skulle i och för sig inte behöva skyffla upp hundbajs som Arwen bajsat på golvet i tid och otid men vi skulle absolut inte må lika bra. Vi behöver djuren och jag tror också att vi behöver känna oss behövda. Att det också är ansvarsfull att ta hand om djurt men också bra träning för andra skeden i livet är bara ett plus. Våra djur är fantastiska!

Min medicin som jag fick för mina käkproblem verkar funka. Enda problemet är att jag blir lite slö av dem,, inte groggy utan just slö och lite seg, men den känslan går nog över inom ett par dagar. Hoppas jag...

Nu ska jag sova. Jag ska till Adecco imorrn också. Bonne nuit!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0