Finns det någon som vill anställa mig?

Här är några bra argument för att anställa mig. Mitt CV kommer också att läggas upp inom en snar framtid så att du lättare kan få en överblick över mina tidigare anställningar och mina kvalifikationer.
  • Jag är billig i drift; i juni blir jag aktuell för nystartsjobb och kommer således att vara mycket billigare att anställa över sommaren än en vanlig arbetssökande.
  • Jag jobbar hårt
  • Jag är duktig på att formulera mig själv
  • Jag är stark
  • Jag är snabbtänkt och är en tillgång till företaget, oavsett vad ni arbetar med
  • Jag har ingenting emot att skita ner mig utan jobbar hårt och noggrant med vadsomhelst, oavsett om det gäller toalettstädning eller kundkontakter.
Om jag låter spännande (och det gör jag väl?) är du välkommen att höra av dig via mail till: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Speaker

Ser att du jobbat mycket som telefonförsäljare tidigare, bor du i stockholmsområdet eller?

http://www.speaker.nu/

2010-05-15 @ 20:53:24

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0