En ljuspunkt på min mulna himmel?

...Kan det vara så att jag faktiskt lyckats med det nästintill omöjliga konststycket att få någon som helst hjälp från Arbetsförnedringen den här gången?


Jag var på möte med min handläggare där i förmiddags och nu ska jag dit om en halvtimme igen på presentation från ett företag som söker 20 personer. Kan det tänkas ge någonting så har jag faktiskt lyckats att bli hjälpt av en av vårt lands mest meningslösa myndigheter vilket måste kvalificera mig till nominering av svenska bragdmedaljen. Efter presentationen ska jag ner på stan och spela gitarr har jag tänkt. Kom förbi och ge mig din växel, vetja'! :D

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0