Det luktar bajs här...

...Att Arwen kanske inte riktigt är helt rumsren ännu når mig som ett obekvämt faktum när jag ligger här i sängen och försöker ta det lite lugnt. Två kisspölar och en ordentligt stor och snuskig bajshög upphittades när jag gick och letade efter det som luktade så jävligt att till och med min förkylda näsa kunde känna det. Nu har jag  varit tvungen att öppna fönstren på vid gavel, trots min förkylning, och jag har sprutat en massa parfym i vardagsrummet för att det ska lukta något annat än hundbajs när det vädrats färdigt här inne.

Parfymångorna ligger nu istället täta i lägenheten och Älskling får parfym i munnen när hon försöker andas. Ur askan in i elden, helt enkelt. Ibland är det underbart att ha djur...

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0