Dåligt med inlägg idag,

jag vet. Men det blir bättre imorrn.

Nu ska jag bara se klart på mitt avsnitt av Dallas som jag börjat följa innan jag går och lägger mig. Jag är inne på säsong två hittils för att själv kunna förstå hypen bakom och varför mormor och morfar tillsammans med en hel generation entusiastiska tittare med spänning följde en överklassfamilj från Texas interna stridigheter och familjeintriger. Jag kan säga att efter att ha sett igenom säsong ett börjar jag ändå förstå vad det var som klistrade fast dem i sofforna. Det sjuka är att en hel generation killar antagligen någon gång önskat att de var som Patrik Duffy av alla människor och att deras tjejer antagligen också önskade att grabbarna var gjorda av det virket. Kanske var det därifrån skaparna av Bröderna Fluff hämtade sin inspiration? Själv hittar jag vissa likheter:
   

















Någon av de här två herrarna ska vara Patrik Duffy men jag är inte säker på vem...

Jag har fått något konstigt jävla lock i örat förresten så om du har några bra knep för hur man blir av med det så är du mer än välkommen att skriva en rad i kommentarsrutan.  Det håller på att göra mig galen och det känns som att jag gjort massor för att bli av med det utan att uppnå mitt önskade resultat. Igår testade jag faktiskt med Revaxör som jag trodde skulle klara biffen åt mig, men trots att jag nu hör mycket bättre är det likförbannat lock i örat. Är det här inte bra till på måndag får jag väl ringa till min vårdcentral eller något liknande men det får vi hoppas att jag slipper...

Nu är det dags för Dallas och sen är det dags för att sova. Nattinatti!

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0