Återigen har lugnet fallit...

...Alla sova i enslig ro, djupt under mindnattstimma. De enda två som är vakna är jag och Arwen som inte heller verkar kunna somna. Hon lägger sig till rätta, ligger ner i tjugo sekunder för att sen lägga sig på en ny plats och upprepa proceduren gång på gång. Då och då gnyr hon till lite också för att jag ska uppmärksamma henne. Hon är bara trött och inget annat, men jag tror att jag kanske stör henne lite med knapprandet på tangenterna. Hon är i vart fall inte nödig av något slag eftersom hon gjorde både och när vi var ute för en halvtimme sen så bara hon kommer till ro nu så kommer hon att sova som en sten hela natten.

ÅH FY FAN!!!

Nu fes byrackan.

Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0