-Stefan? Har du sett var min Snickers tagit vägen?

SvD rapporterar idag om Stefan Qvarfordt, antagligen killen med landets sjukaste oflyt. Han fick nämligen sparken efter att han "stulit" två dubbeljapp från det ICA-lager som han jobbade på tidigare. Jag undrar vad som hänt ifall han blivit ertappad med påse Twist eller en Kexchoklad och en CocaCola. Hade det blivit landsförvisning då? "Vilken skurk!" säger säkert många av SvD's lite äldre läsare och jag kan inte annat än att hålla med. Han var säkert fildelare också.


Det var alltså två såna här som han stal. Den jäääääveln!

Kommentarer
Postat av: Stefan Qvarfordt

Han kan nog ha varit det, hyfsat bra analys. =)

2009-04-09 @ 19:28:11
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja sicka förbannade dumheter.



Jag var med om en liknande grej där säkerhetschefen på jobbet tvingade ner en vietnamesisk man framför sitt skrivbord, satte lampan rätt i ögonen på honom och smällde upp en ask på bordet. Den påstod han, innehöll en film som visade hur han stal. Filmen fick han aldrig se, men jag hotade chefen med att gå till tidningarna, och då detta var en halvkommunal instans drog han öronen åt sig och backade.



Jävla pack att bära sig åt på det viset.

2009-04-10 @ 10:41:46
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

Men frågan är ju; varför stal 2 st om dom var double?

2009-04-10 @ 19:51:29
URL: http://dihfm.blogg.se/
Postat av: Macke

Haha!! "Medhjalp till stold av Alladin-ask. Straffsats: livstid pa Guantanamo" xD

2009-04-11 @ 21:19:43

Det är här du ska skriva:

Namn:
Jag är en stalker

E-postadress: (för framtida hotbrev)

Kläm fram med din bloggadress:

Kläm fram med det:

Trackback
RSS 2.0